בידוד זעזועים בין קומות הבניין – איך זה עובד

בידוד זעזועים בין קומות הבניין נחשב לאחד הנושאים החמים ביותר בתחום הבידוד. רובינו גרים בדירות אשר ממוקמות בבניינים. בכל בניין יש לפחות 2 קומות, דבר שאומר שרוב האנשים חיים כאשר מעל הראש שלהם חיים אנשים אחרים. ישנם אנשים בעלי מזל, שקיבלו שכנים רגועים שכמעט ולא נמצאים בבית. אך לא מעט אנשים סובלים מרעשים בלתי פוסקים מהשכנים מלמעלה. הדבר יכול להתבטא בגרירת רהיטים בלתי פוסקת, אישה שמתהלכת בבית על עקבים, ילדים שמשחקים בכדור וכדומה. מדובר ברעשים מציקים ומתסכלים במיוחד, היות והם לא מאפשרים לשבת בשקט ובנוחות בסלון, להתפנק עם סרט או ספר טוב ופשוט להירגע. לכן על מנת להילחם במצב, יש צורך בפתרון איכותי ומקצועי שיאפשר בידוד זעזועים מושלם בין קומות הבניין. פתרונות אקוסטיקה הם התשובה.

בידוד זעזועים בין קומות הבניין – כדאי להכיר

קודם כל, כדאי לדעת שעל מנת להשיג את התוצאה הטובה ביותר, יש צורך לתכנן מראש. הפתרון האקוסטי האיכותי ביותר יתקבל לפני הנחת הרצפה, לכן כל מי שבונה לעצמו דירה חייב לתת על כך את הדעת. הסוד הוא בהנחת יריעות מיוחדות אשר עשויות מחומר בשם PU, אשר מאפשר בידוד מושלם בין הקומות בבניין. ניתן למצוא מספר פתרונות שונים, המותאמים לצרכי הבידוד הנחוצים בכל דירה ודירה. מדובר על הבדל משמעותי, אשר יכול להפחית את מדד הרעש ב – 33 דציבלים.

יריעות אלו מורכבות למעשה מפלטות מיוחדות, אשר אין שום צורך להדביק אותן לרצפה אלא מספיק פשוט להניח אותן על רצפת הבטון, ולאחר מכן לכסות בחול ולרצף. בצורה כזו, ניתן ליצור בידוד אקוסטי מעולה בין הקומות ולחסוך לא מעט ריבי שכנים מיותרים. פלטות אלו אינן שוקעות והן יכולות לשאת משקלים עצומים של עד 2 וחצי טון. החומר עמיד למים, אינו נרקב ואינו משנה את התכונות שלו לאורך השנים. פלטות אלו אינן מדיפות ריחות לא נעימים ואינן פולטות גזים רעילים. בנוסף, הן מספקות גם בידוד תרמי, דבר שיכול לתרום רבות לחיסכון בצריכת החשמל הביתי. כדאי לזכור כי בית חמים ושקט הוא בית שכיף לחיות בו וכיף לחזור אליו.

בידוד זעזועים בין קומות הבניין

צרו קשר עכשיו!