חשיבות איטום הגג באמצעות זיפות

על החשיבות של קורת גג מעל הראש, אין צורך להרחיב – כולם מודעים לה, לעומת זאת, על החשיבות שאותו הגג מעל הראש יהיה אטום כמו שצריך בהחלט צריך להרחיב.

אנשים רבים נוטים לקחת כמובן מאליו את הגג שמעל ראשם, עד שדווקא ביום גשום וסוער במיוחד מתחילה פתאום נזילה לא צפויה ובכלל לא נעימה. כמובן, שעל ידי הזמנת בעל מקצוע שיאטום את הגג, בסופו של דבר העניין יסתדר, רק עד שזה קורה, אותם אנשים יהיו בלחץ ובעיסוק מתמיד בלהחליף כל כמה דקות את סיר הבישול שמכיל את המים מהנזילה בכדי שלא יעלה על גדותיו ואז אבוי לשטיח הפרסי. בשביל למנוע מצב שכזה מלכתחילה אפשר פשוט לבצע איטום על ידי זיפות גגות.

זיפות גגות – כיצד זה מתבצע?

זיפות גגות מתבצע באמצעות זפת חם, כאשר לאחר שהיא מתייבשת יסייד אותה הזפת באמצעות סיד על מנת לשמור ולהגן בצורה טובה על אותו משטח הזפת. זיפות גגות נעשה על ידי איטום רב שכבתי אשר מורכב מכמה יריעות זפת חם אשר מוכנסות כאשר מה שמדביק יריעה אחת לשנייה הוא הזפת החם בעצמו. זיפות גגות צריך להתבצע בצורה מקצועית, נכונה ומוקפדת, זאת בכדי להבטיח שהגג יהיה בסוף העבודה אטום לחלוטין ויעצור דליפות או טפטופים של מים אל תוך המבנה. זיפות גגות שהתבצע על ידי בעל מקצוע מנוסה בתחום יבטיח גם מניעת רטיבות וגם להבטחת הגנה תרמית הבית, כך שדיירי הבית יוכלו להיות בראש שקט ולסמוך על הגג שמעל ראשם.

זיפות גגות – מונעים נזילה

זיפות גגות, מוכיחה את עצמה כבר שנים ארוכות כשיטת איטום שבאמצעותה ניתן לשמור על רמת אטימות גבוהה של הגג לזמן רב ונחשבת לשיטה מאוד פופולארית בכל מה שקשור לאיטום הגג. כאמור, אין צורך לחכות לנזילה הראשונה בכדי להזמין איש מקצוע מיומן בנושא של זיפות גגות, כשאפשר למנוע את הסיטואציה הלא נעימה הזאת מבעוד מועד. כך שאם הגג שלכם לא עבר איטום זמן רב, אל תהססו להתקשר לאיש מקצוע מנוסה ומקצועי בתחום של זיפות גגות עוד היום ולהבטיח לעצמכם שמהבחינה הזאת תעברו את החורף בשקט.

זיפות גג

צרו קשר עכשיו!