מהו מרקטינג אוטומיישן?

מרקטינג אוטומיישן היא תוכנה המסייעת לחברות לעקוב ולמטב את הפעילויות השיווקיות שלהן. ניתן להשתמש בו בדרכים שונות כמו שיווק בדוא"ל, שיווק תוכן, שיווק במדיה חברתית, מכירות ושירות לקוחות.

אוטומציה שיווקית היא כלי תוכנה המסייע לחברות לנהל את הקמפיינים השיווקיים שלהן. ניתן להשתמש בו כדי לעקוב אחר הביצועים של פעילויות שיווקיות שונות וניתן להשתמש בו גם ליצירת תוכן לאתרים שונים.

כלי זה, היא דרך להגביר את יעילות השיווק. זה מאפשר לך להתמקד בכמה משימות, ולבצע שיווק באמצעות כלים שונים לצורך יצירת תוכן, ניהול מלאי ומעקב אחר מכירות.

אוטומציה שיווקית היא סוג של שיטת שיווק המשמשת לאוטומציה של תהליך השיווק. זה כרוך בשימוש בתהליכים אוטומטיים שנועדו להגדיל את מעורבות הלקוחות ואת שיעורי ההמרה.

שיווק אוטומציה שימש כמעט בכל ענף, מפרסום ועד קמעונאות ואפילו שירותי בריאות. הסיבה לכך שהיא כל כך פופולארית היא משום שהיא מאפשרת לחברות למקסם את המשאבים הקיימים שלהן, על ידי הפעלתן בדרכים יעילות יותר.

איך עושים את זה נכון? 

אחד ההיבטים החשובים ביותר של אוטומציה שיווקית הוא להציג את המוצרים והשירותים של החברה שלך מול הלקוחות הנכונים. עם אוטומציה שיווקית, אתה יכול למקד ללקוחות ספציפיים, לפלח אותם על סמך תחומי העניין שלהם ואז לשלוח תוכן מותאם אישית בזמן מסוים. אל לנו לחשוב על כלי אוטומציה שיווקיים אלה כתחליף לשיווק בדוא"ל. הם משמשים חברות כדי לפלח את הלקוחות שלהן ולשלוח תוכן מותאם אישית בזמן מסוים.

ישנן דרכים רבות בהן ניתן להשתמש באוטומציה שיווקית כדי לשפר את יחס ההמרה של אתר אינטרנט. מאמר זה ידון בכמה ממקרי השימוש הנפוצים ביותר עבור אוטומציה שיווקית וכיצד ניתן להשתמש בו כדי לשפר את שיעורי ההמרה של האתר שלך.

פרטים נוספים באתר: https://www.style.co.il/

צרו קשר עכשיו!