פירוק רכבים

פירוק רכבים – בעד ונגד

החיים הם לא שחור ולבן ואת זאת אנחנו צריכים לזכור. לכן בכל דבר שאנחנו מסתכלים עליו בחיים יש לזכור כי ישנם שני צדדים למטבע. פעמים רבות התקשורת אוהבת להראות רק צד אחד של המטבע ולטעון כי יש אמת אחת, אך צלילה אל הנתונים ובחינתם לעומק תראה לנו כי הדבר הוא לא פשוט כלל וכלל וכי מאוד יכול להיות שיש עוד דברים רבים שאנו חייבים לשקול ולקחת בחשבון. זהו המקרה גם כאשר אנחנו מדברים על פירוק רכבים. בשנים האחרונות אנחנו רואים כי מכוני הפירוק צצים כפטריות אחרי הגשם ועל כן אנחנו חייבים לשאול מה הם היתרונות של מכונים אלו ומה הם החסרונות של מכונים אלו. ברגע שנענה על תשובות אלו נוכל לקבל מושג על עולם הפירוק ונוכל לקבל החלטה האם מדובר בעולם התורם לחברה הישראלית או בעולם אשר פוגע בה בסופו של יום.

פירוק רכבים

מכוני פירוק פיראטיים – בעיה רצינית ביותר

כאשר אנחנו מדברים על מכוני פירוק רכבים אנחנו חייבים לזכור כי מכונים אלו פעמים רבות אינם לא חוקיים, כאשר ניתן לראות זאת בעיקר בשטחי יהודה ושומרון. כאשר המכון לא חוקי הוא מעודד גניבה של רכבים וכך פוגע מאוד באזרח הישראלי. לא רק זאת אלא שכך אנחנו יכולים גם לראות כי המכון מזהם את הסביבה ומפרק את הרכב בצורה לא מקצועית המובילה לכך שהחלקים שהוא פירק הינם ברמה ירודה. על כן אנחנו חייבים לציין כי פירוק אשר נעשה במכון פיראטי הוא פירוק בעייתי אשר פוגע במגוון רחב של תחומים ועל הממשלה לטפל בהקדם במכונים פיראטיים אלו.

האם יש באמת שיקולים נגד אם המכון הוא חוקי?

אך כפי שיש מכונים פיראטיים כך יש מכונים חוקיים ועליהם לא ניתן למתוח מילת ביקורת. קודם כל המכונים הללו תורמים לסביבה במחזור שהם מבצעים למכוניות. לא רק זאת אלא שהמכונים הללו אשר מבצעים עבודה מאוד מקצועית מורידים מחירים בשוק החלפים וכך מייעלים את שוק המכוניות בארץ ועל כן יש להם תפקיד חיובי וחשוב ביותר במדינה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *