סרטון תדמית

סרטון תדמית

 

 

היום האפשרויות של פרסום ושיווק במדיה, הפכו להיות פחות יקרות. השיווק ובניית התדמית של העסק שלכם תלויה במהלכים נכונים שאחד מהבולטים בהם, הינו סרטון תדמית. סרטון זה, נערך ע"י אנשי מקצוע, אשר מיומנים בעריכה של סרטון שימחיש את פעילות העסק. אין צורך בתקציב גדול לשיווק על מנת שיגיע לקהל היעד הרצוי. הטכנולוגיה של הפס הרחב, מאפשרת צפייה בסרטי תדמית כמידע משלים ללקוחות שעשויים להתעניין במוצר או בשירות שבעלי העסק משווקים.  ניתן להציג את הסרטון, כהקדמה בכנסים או אירוע השקה של המוצר או השירות.

 

סרטי תדמית באתרי האינטרנט של בעלי העסקים

היום, בהרבה אתרים אנו רואים סרטי תדמית עם הלינק המקשר. כאשר ישנו תוכן באתר שמסביר על המוצר, העסק או על השירות שהוא מעניק ללקוחותיו, יחד עם הסרטון ההמחשה תהיה ברורה ומושלמת, מה שיניע לקוחות פוטנציאליים לרכוש את מה שבית העסק מציע. ישנו הבדל בין פרסומת לבין סרטון תדמית, כך שמיד נתייחס לכך בהמשך. סרטונים אלה שנועדו לחברות השונות אם קטנות או אם בינוניות, מוצגים ביוטיוב, תוך הפצה לרשתות החברתיות. יש לציין כי סרטון זה, אינו נצפה בכפייה, כי אם מבחירתו של הלקוח הפוטנציאלי. בפרסומת מפרסמים ומהללים את המוצר או את יתרונותיו ואילו בסרטון שהוא תדמיתי, ממחישים ללקוחות מה העסק מייצר, או הכנה של מוצר בכוחות עצמכם, או שירות מסוים שהוא ייחודי ומה המיוחד בו.

 

ההבדלים בין סרטוני תדמית לפרסומות

הפרסומת, הינה אקט מהיר ודי קצר ואילו סרטון תדמית יכול לארוך, בין 5-7 דקות. הפרסומת, הינה מוצר יקר מאוד, אם מההפקה ועד להפצה באמצעי התקשורת השונים. סרטוני תדמית, הם איכותיים וניתן להפיק אותם במחיר נמוך באופן משמעותי מאשר הפרסומות. גם לגבי קהל היעד של  סרטוני תדמית, ניתן לסנן ולמקד אותם. כמה פעמים נוכחנו כי הרבה מהפרסומות שנתקלנו בהן, לא היו רלבנטיות לגבינו. ההפצה של סרט שמיועד לתדמית העסק, נעשית בדרך הנכונה לקהל הנכון ועם האפקטיביות הטובה ביותר. כדאי כי תתייעצו עם קולגות שאתם מכירים היטב, לגבי בחירת בחברה שתפיק לכם את סרט התדמית הטוב ביותר שידגיש את הפרטים הרלבנטיים לגבי המוצר או החברה שאתם מייצגים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *