פיתוח מוצר

סרטי תדמית – ליצירת תדמית חיובית אצל לקוחותינו החדשים

המדיה המתפתחת מצליחה לסייע לנו בקידום העסקים שלנו כאשר האפשרות להגיע אל כל אחד ולהציג בפניו את העסק שלנו מעלה את החשיפה שלנו ומאפשר לנו ליצור תדמית חיובית לעסק. ישנם כמה וכמה סוגים של סרטי תדמית כאשר כל אחד מהם, אם הוא ייעשה כראוי – יהווה מעין קרש קפיצה לעסק שלנו ויסייע לנו להגיע למעגל לקוחות רחב יותר.

סרטי התדמית משמשים היום ככלי שימושי ביותר עבור בעלי עסק רבים הבוחרים להשקיע בהפקה של סרט איכותי אשר באמצעותו הם מצליחים להגיע אל מעגל לקוחות רחב וליצור לעצמם תדמית חיובית כפי שהם היו רוצים להצטייר בעיני הלקוחות. למעשה ישנם כמה סוגים של סרטי תדמית כפי שנפרט להלן.

סוגים שונים של סרטי תדמית

  • סרט תדמית לצורך קידום מכירות – סרטים אשר המטרה שלהם היא לקדם מוצר, שירות או באופן כללי להגדיל את היקף המכירות בעסק. סרט מהסוג הזה יוצג באתר האינטרנט של החברה, הוא  יוצג בתערוכות, בכנסים או בפגישות עסקיות.
  • סרט תדמית לצורך גיוס הון – סרט המיועד לצורך גיוס הון נפוץ בדרך כלל בחברות סטארט אפ כאשר על פי רוב יוצגו בסרט מן הסוג הזה היזמים והרעיון היזמי. אם מדובר ברעיון מורכב כאשר עדיין אין בעצם גרסת ניסיון צריך יהיה ליצור סרט יצירתי במיוחד.
  • סרט הדרכה – סרט מן הסוג הזה נועד לצורך מתן הדרכה או הענקת מידע בדבר שימוש במוצר כלשהו, הוראות התקנה, טיפים לשימוש יעיל ובטיחותי וכדומה.
  • סרט תדמית לגיוס תרומות – סרט המשמש מלכ"רים ועמותות והוא מציג את מטרות הארגון, את חזונו ואת פעלו. הסרטים מן הסוג הזה פונים אל הרגש. מפיקי הסרטים הללו משקיעים באייטמים שלא יותירו את הצופה אדיש. (מי מסוגל להתעלם מהילדה עם הכובע מהסרט של האגודה למלחמה בסרטן?)

מתי תחשבו על הפקת סרט תדמית?

על פי המטרה אותה אתם רוצים להשיג:

  • סרט כחלק מפרזנטציה עסקית.
  • סרט להקרנה בכנס או תערוכה.
  • סרט לצורך שליחה בדואר או כקובץ שיצורף לדואר אלקטרוני.

משקיעים בסרט איכותי ונהנים מחשיפה חיובית בעיני קהל היעד שלנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *