בעל מקצוע באינטרנט

בעל מקצוע? למה אתה חייב נוכחות באינטרנט

בעבר כדי להתפרסם כבעל מקצוע בתחום מסוים כל מה שהיה צריך זה להיות מקצוען. לעבוד היטב ומהר מאוד חבר הביא חבר ובעל המקצוע הפך להיות מבוקש ביותר. כיום, כדי להתברג היטב בתחום המקצועי אשר בו פועל אותו איש מקצוע, עליו לעבוד קשה כדי שאנשים יכירו אותו. אז יש כאלה שעדיין דוגלים בשיטת הפרסום בעיתונות, יש את אלו שמפיצים פלאיירים בתיבות הדואר (הם רק לא שמים לב שרוב הדיירים שולפים את הפלאיירים מן התיבה מבלי לחונן אותם במבט נוסף ומשליכים אותם בחמת זעם היישר אל מיכל האשפה שמונח על יד תיבות הדואר) יש כאלה שבטוחים שרק מגנטים יעשו את העבודה והם טורחים לעבור מבית לבית ולהדביק את המגנט של העסק או המקצוע שלהם בתקווה שהאנשים יבינו שמדובר פה בבעל מקצוע נדיר המציע את עבודתו השווה זהב.

כיום אין צורך בכל אלו והם גם לא כל כך יעילים. אנשים כמעט ולא קוראים את הפרסומות ולא מתעניינים בפלאיירים. מה שהם רואים הכי הרבה אלו הפרסומות באינטרנט. ולא רק הפרסומות. כל שירות שהם מחפשים וכל בעל מקצוע שאליו הם זקוקים יימצא על ידי חיפוש ברשת. כך שאם לבעל המקצוע שעמל כל כך לפרסם את עצמו בכל האמצעים ורק לא באינטרנט, אינו נמצא שם ברשת, הרי שכל הפרסומות לא שוות דבר כי הלקוח הפוטנציאלי מחפש אותו בכלל במקום אחר לגמרי. הוא מחפש אותו באינטרנט ואם הוא לא שם, ילך הלקוח אל המתחרים.

בעל מקצוע שרוצה להצליח חייב אתר מוצלח באינטרנט

מובן מהדבר שללא אתר מוצלח באינטרנט עם אחסון אתר טוב וחזק אין הרבה סיכויים להיחשף בפני קהל הלקוחות הפוטנציאלי.

בעל מקצוע שמקים אתר באינטרנט חייב לשים דגש על כל המאפיינים הייחודיים שיש לעסק שלו להציע ביחס למתחרים. כי כפי שאמרנו כל המתחרים כבר נמצאים שם ברשת וכדי שהלקוחות יגיעו דווקא אליו הוא חייב להסביר להם למה זה כדאי להם. גם לגוגל יש צורך להסביר למה כדאי לו להציג את האתר הספציפי דווקא כאשר גולשים מחפשים שירות בתחום הייחודי אותו מציע בעל האתר כמו למשל מחשוב ענן לעסקים קטנים. לשם כך יש להקים את האתר בצורה הנכונה, להשקיע בעיצוב הוויזואלי שלו, להשקיע בקידום האורגני שלו ובקיצור לעבוד קשה. אבל לבסוף זה ישתלם!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *