סרטון תדמית

איך מפיקים סרטון תדמית?

 

סרטון תדמית הוא כלי רב ערך בשיווק העסק שלכם. הסרטון מאפשר לכם לחשוף את המוצר שלכם בצורה מעניינת אל לקוחות חדשים וישנים ולחשוף אותם למוצר שלכם בצורה הטובה ביותר. סרטון איכותי יכול לשפר פלאים את מכירות המוצר שלכם ולא רק זאת הוא מחזק את המותג שלכם וגורם לעוד אנשים להיחשף אליו. כך אנו למדים כי לסרטון תדמית יתרונות ברורים ההופכים אותו למוצר כה מבוקש בעולמנו כיום. אך כיצד אנחנו יכולים להיות בטוחים כי סרטון התדמית שלנו ברמה הגבוהה ביותר? מה הם השלבים בהפקת סרטון התדמית? כל אלו הן שאלות חשובות ביותר המשפיעות על איכות הסרטון שייצא ועל רמתו המקצועית. בשורות הבאות נפרט לכם קצת על התהליך שעוברים בעת הפקת סרטון בכדי שאתם תבינו כיצד הסרטון מתגשם ומהי הדרך שעוברים עד שנולד המוצר הסופי, קרי הסרטון.

להכיר את קהל היעד של המוצר

כאשר מפיקים סרטון ישנם דברים רבים עליהם צריך לחשוב, אך הדבר החשוב ביותר כאשר מפיקים סרטון הוא להכיר את קהל היעד של המוצר. בכדי לדעת כיצד הסרטון יהיה עלינו להבין בצורה הטובה ביותר מי הוא קהל היעד שהמוצר פונה אליו. ככל שנבין את קהל היעד יותר טוב כך נוכל ליצור סרטון יותר שלם ויותר איכותי. אם קהל היעד של המוצר שלכם הוא בני הגיל השלישי הרי שהסרטון יהיה בסגנון מסוים, לעומת זאת אם קהל היעד של הסרטון הוא בני נוער הרי שהסרטון יהיה שונה לחלוטין. הדוגמא הזו ממחישה כיצד אנחנו מייצרים את הסרטון שלנו וכיצד אנחנו מבטיחים כי הסרטון שלכם יהיה ברמה הגבוהה ביותר.

להבין את המוצר ואותכם

בכדי להכין את הסרטון שלכם ברמה האיכותית ביותר לא די בהכרת קהל היעד אלא יש צורך להכיר גם את המוצר שלכם. ככל שנכיר יותר טוב את החוזקות והחולשות של המוצר נדע מה להבליט בסרטון וכיצד להציג אותו ברמה הגבוהה ביותר. על כן חקר המוצר הוא שלב חשוב ביותר גם כן בעת הפקת הסרטון ואנחנו צריכים להיות מודעים לכך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *