מחקר שוק

איך מנהלים טוב יותר את העסק שלכם?

 

ניהול עסק יכול להיות טוב ויעיל יותר וגם לחסוך שעות ממושכות של עבודה אם רק תבצעו כמה פעולות פשוטות לייעול המערכת שלכם. פעולות לניהול העסק בצורה טובה יותר, יכול גם לחסוך בזמן וחשוב מכל גם לחסוך בכסף ומשאבים. אז מהן הפעולות שיעזרו לנהל את העסק שלכם טוב יותר? הכל בהמשך הקריאה.

ניהול זמן בצורה טובה יותר – כדי לנהל את העסק שלכם בצורה טובה יותר, חשוב לדעת כיצד לנהל את הזמן נכון. בדקו כמה זמן לוקח לכם לבצע את המוטל עליכם, ועל מה אתם מבזבזים זמן מיותר. לעיתים חשוב אפילו לתזמן משימות שונות ולהבין כיצד ניתן לייעל את הזמן שלכם. הורידו מלוח הזמנים שלכם משימות מיותרות שגוזלות מכם זמן יקר, ובצעו אותן בשעות ה'מתות' יותר בהן אין לכם עבודה.

ארגנו סביבת עבודה מסודרת – חשוב שסביבת העבודה שלכם תהיה מסודרת והיא תכלול את כל מה שאתם צריכים לידכם. חשוב שהחפצים שלכם יהיו מסודרים והכל יהיה זמין עבורכם ליום העבודה שלכם, בין אם אתם מנהלים בית קפה סואן או משרד. בכך תוכלו תמיד לשרת את הלקוחות שלכם גם בשיחת טלפון שתיכנס אליכם או בלחץ שיגיע בשעות השיא.

מערכת לניהול מלאי – ניהול מלאי הוא חלק חשוב בניהול עסק. המלאי שלכם חייב להיות מסודר ונכון, ולכן יש להתנהל עם מערכת לניהול מלאי בה תשלטו ותבינו בכל רגע נתון מה יש לכם במלאי, מה נכנס ממנו ומה יצא. כיום חשוב להתנהל עם מערכת לניהול מלאי בענן, שגם תנהל טוב יותר את העסק וגם תשמור על הנתונים של המלאי שלכם במקרה שנתונים מהמחשב שלכם יאבדו.  

האצילו סמכויות – כאשר יש לכם עסק עצמאי חשוב להאציל סמכויות. עוסקים עצמיים עם הזמן מבינים מי הם הלקוחות שכדאי להשקיע בהם את זמנם ומי הם הלקוחות שהם חייבים להעביר את הטיפול בהם לסגנים שלהם. אנו לא אומרים שצריך להתייחס ללקוחות בזלזול חלילה אלא יש לבצע תעדוף של הזמנים שלכם ולשים את הדגש על לקוחות שאתם מטפלים בהם ועל לקוחות שאתם מעבירים הלאה לעובדים שלכם או לסגנים שלכם. אם ישנו לקוח שגוזל מכם זמן יקר, לעיתים ניתן להעביר אותו לעמיתים שלכם, או להקדיש לו זמנים אחרים בלוחות הזמנים שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *