צביעה וסיוד בבית

אין כמו צביעה וסיוד בבית כדי לגרום לתחושה של חידוש ורעננות, אז נכון שזה כרוך בהרבה בלגן בזמן הצביעה, זה דורש הזזה של רהיטים כבדים  צריך לצפות ולכסות ביריעות ניילון את כל מה שנמצא בבית ועשוי להתלכלך מהצבע, דרושה זהירות ממגע ומהיתקלות בקירות עד ייבושם המלא. כדי שלא לפגוע בצבע וכדי שלא להרוס את הבגדים, אך כל זה שווה, חוסר הנוחות הזמני חולף ועובר ואתם מקבלים דירה מחודשת. אז קחו נשימה עמוקה, כמה ימים של בלגן והעניין מאחוריכם.

באיזה סוג צבע לבחור?

ישנו הצבע הפלסטי שהיתרון היחיד שלו הוא מחירו הנמוך, אך בגלל שהעמידות שלו ללחות היא נמוכה מאוד, כמעט ואי אפשר יהיה לנקות אותו. ויש את הצבע האקרילי שהוא הרבה יותר חזק ועמיד, וניתן לרחוץ אותו. אך החיסרון של הצבע האקרילי הינו במחיר, הוא יותר יקר מהצבע הפלסטי.

באיזה גוונים כדאי לצבוע?

בחלק הזה חשוב וכדאי להשקיע קצת מחשבה לפני שמחליטים, כי הצבע הוא משהו מאוד משמעותי והכי משפיע על מראה הבית, הצבע שהכי מקובל היה ועודנו הצבע הלבן, זהו צבע קלאסי שנשאר תמיד באופנה, הוא משתלב עם כל צבע של ריהוט ונותן תחושה של ניקיון וטוהר. אך הרבה אנשים כן מעדיפים צבעוניות ומראה מעניין יותר, חשוב להתאים את הצבע לסגנון האישי ולאופי שלכם. כמו כן אם החדר מרוהט בצבעוניות רבה עדיף שהקירות יהיו במראה עדין יותר ובצבע 'מאופק'. ישנה גם האפשרות של שילוב כמה צבעים, כמובן שצריך לבחור בחוכמה ובטוב טעם כדי שהתוצאה הסופית תהיה נעימה לעין.

שפכטל ותיקונים

כשרוצים לעשות צביעה וסיוד בבית אי אפשר מיד למרוח את הצבע הנבחר ללא הכנה מתאימה, ראשית יש לבחון את הקיר ולהסיר מסמרים, להחליק בליטות אם ישנם, לתקן סדקים אם קיימים ואם יש עובש או נזילות גם בהם לטפל, ורק כאשר הקיר חלק עוברים עם שפכטל, לאחר הייבוש משייפים עם נייר זכוכית, לאחר מכן הקיר מוכן לצביעה.

איך לצבוע

הכי טוב ומומלץ להשתמש ברולר, כמובן שגם בזה צריך לדעת איך להשתמש, כמה חומר להספיג בו כדי שלא ישפריץ לכל הכיוונים וכן שיטת הצביעה מצריכה מיומנות, יש למרוח את הצבע באופן שווה ואחיד לקבלת תוצאה מושלמת.

 

אז אם גם אתם החלטתם להתחדש ולצבוע מחדש את הבית, פנו אלינו, התקשרו או צרו קשר דרך האתר ונשמח לעמוד לשירותכם.

צרו קשר עכשיו!