פינוי דירה בראשון לציון

 

חברת "שי פינוי דירה" מגיעה גם לראשון לציון ועל כן עוזרת ללא מעט תושבים לחזור לגור בבתים שראויים למחיה, שהרבה יותר מסודרים, נקיים וכמובן שגם מפונים. יש להבין שכאשר מפנים מהבית ציוד מיותר, בעצם זוכים במספר יתרונות חשובים, כך למשל זוכים ליהנות מהרבה יותר מקום על המדפים, ליהנות מהרבה פחות מוצרים שצוברים אבק, להתמצא יותר טוב בין הציוד שנשאר, לעצב את הבית באופן הרבה יותר מאוורר ובאופן כללי לחוש תחושת הקלה חשובה ביותר. אי לכך, אם גם אתם מבקשים ליהנות עוד בימים הקרובים מתחושת הקלה נעימה בעקבות בית מאוורר, נקי ומסדור, הרי שגם אתם תושבי ראשון לציון מוזמנים לפנות אל החברה המובילה בתחום הפינוי, אל חברה שיודעת להעניק שורת שירותים משלימים וחשובים – אל חברת "שי פינוי דירה"!

אדיבות לצד מקצועיות

חברת "שי פינוי דירה" עוסקת בתחום למעלה מ25 שנה ועל כן היו בטוחים שלא אתם תפתיעו אותה, וגם אם מדובר בצורך בפינוי של דירה מוזנחת, בפינוי של דירת ירושה מלאה בציוד, בפינוי דירה מזוהמת, או בפינוי של דירה ששייכת לאגרנים כפייתיים, אתם יכולים להיות בטוחים שהחברה לא תעקם פרצוף ולא תחשוש בפני האתגר, אלא מהר מאוד היא תבנה תוכנית עבודה מסודרת וראויה אשר מושתתת על ניסיון עשיר. אי לכך, בין אם יש לכם בראשון לציון בן משפחה שלוקה באגרנות כפייתית ובין אם יש לכם בראשון לציון דירה שירשתם ואתם מבקשים להכינה למכירה (כלומר לפנות ולנקות אותה), הרי שאתם מוזמנים עוד היום לפנות אל החברה המובילה בתחום ולהבין מהי אדיבות לצד מקצועיות.

25 שנות ניסיון

25 שנה של ניסיון אינם הולכים ברגל. אי לכך, אם גם אתם מבקשים ליהנות משירות מקצועי ואיכותי ואם גם אתם מבקשים ליהנות  משירות מוביל ומרשים, הרי כל שעליכם לעשות הוא לפנות עוד היום אל שי, מנהל חברת "שי פינוי דירה" ופשוט לקבוע פגישה שאינה מחייבת ובאותה הזדמנות לקבל פרטים נוספים וחשובים. כך למשל ראוי לדעת שחברת "שי פינוי דירה" גם יודעת לעזור למיין את התכולה, וזאת על מנת שלא תשליכו בטעות חפץ בעל ערך רגשי או כספי, יודעת לסייע לנקות ולהחזיר למקום את כל הציוד שמבקשים שיישאר בדירה, ואף יודעת להציע שירותי ניקיון מקצועיים במיוחד – כולל שירותים משלימים כגון שירותי חיטוי, הדברה, סיוד ומגוון שירותי שיפוץ קלים.

מקצועיות נעימה

מכאן שבין אם החגים מתקרבים ובין אם ירשתם דירה, או אגרן כפייתי מראה סימנים שהוא מוכן לחזור לשגרה, הרי שאתם מוזמנים עוד היום לפנות אל חברת "שי פינוי דירה" וליהנות מאדיבות, אנושיות, מקצועיות, רצון להשאיר עוד לקוח מרוצה, יכולת לתרום לסביבה (חלק מהציוד מועבר למחזור וחלק מועבד לארגוני צדקה) ובאופן כללי ליהנות מדירה שמצבה אידאלי – שווה ביותר. פנו עוד היום ותצאו מרוצים!

 

צרו קשר עכשיו!