משאבות חום – מהן?

אנחנו יודעים כמה אתם אוהבים להתפנק בבריכה המחוממת כשבחוץ סוער וקר. וכשאתם עושים זאת, אתם לא תוהים מהיכן מגיע אלינו האפקט החדשני המחמם את המים בבריכה?

אותו מוצר ייחודי המחמם את המים בבריכה נקרא משאבות חום והמוצר הזה מורכב ממשאבה מאד משוכללת הכוללת בפעילותה את פעילות המזגן – שאיבה מהסביבה את החום על מנת לחמם מים. אותה משאבה בנויה ממרכיבים מיוחדים המסייעים לה לפעול באופן יעיל. לא סתם המוניטין של המוצר הזה מאד חזק, למשאבה יתרונות אדירים למפעיל, לרוכש ולמשתמש שלמעשה עולים על כל היתרונות האחרים ששאר המוצרים בתחום מציעים.

משאבות חום – מהן?

היתרון:

השימוש במוצר משאבות חום נפוץ בעיקר בחורף אבל אפשרי להשתמש באיכויות שלו גם בסתיו, באביב ובקיץ. המוצר אפקטיבי לכולם ובכל עונה.

למוצר יתרון עצום – המוצר חסכני, הרי המשאבה פועלת בצורה שהיא שואבת אנרגיה מהאוויר (כ80 אחוז) ומהחשמל (כ20 אחוז), מה שהופך את המשאבה לכזו שאינה פוגענית ואפקטיבית למען איכות הסביבה. למשאבה מערכת בקרה בעלת שכלול ודיוקים המכוונים את המים המחוממים לזמנים ספציפיים וכך הם למעשה אפקטיביים עבור התפקוד שלה.

למוצר ההסקה משאבות חום יש יתרון עצום. המוצר עומד בפני שינויי מזג האוויר כמו שינויים קיצוניים בטמפרטורה. העלויות של המוצר אולי גבוהות מהרגיל בענף ההסקה אבל חשוב לקחת בחשבון שמדובר בהשקעה שלא תרצו לפספס. איכות חיי המוצר ארוך, המוצר בעל אמינות גבווה ומביא ערך מוסף למטרה שלו. מחמם בריכות, בתי עסק ובתים.

איפה עוד אפשרי להשתמש?

משאבת החום לא אפקטיבית רק למען חימום בריכות אלא גם משמשת כמוצר לבתים פרטיים, מפעלי תעשייה וחימום מים באופן כללי. ולמה? כי זה מוצר חדשני וחסכני בצריכת אנרגיה וחשמל.

משאבות חום – מהן?

צרו קשר עכשיו!