להפוך תמונה לקסם: להדפיס על זכוכית

ממש כמו שמנה שבושלה בבית או נעשתה במסעדת שף תייצר טעם אחר לגמרי, אפילו מאותם חומרי הגלם, כך גם הדפסה שנעשתה על חומרים שונים תייצר אפקט שונה. הדפסה על זכוכית זה לבחור ב"מטבח השף" של ההדפסות.

בעוד שלא כולם יבחינו בהבדל בין מנה למנה בבישול, יש משהו בעין, משהו בראיה האנושית שלא מאפשר בלבול – מי שיראה את אותה התמונה מודפסת על זכוכית או מודפסת על עץ או נייר יראה מיד שיש הבדל עצום באיכות ובאפקט הכללי שהתמונה מייצרת. אם אתם מאלו המעדיפים איכות גבוהה ורוצים באמת ליהנות מהחפצים שלכם, אם כבר להדפיס, אז על זכוכית בלבד.

מתי להדפיס על זכוכית?

זה נכון שבעידן המצלמות הדיגיטליות והסמארטפונים כמות התוכן הדיגיטלי ובעיקר התמונות הפכה אינסופית. דבר זה נוטה מצד אחד לצמצם את החשיבות שאנו נותנים לכל תמונה ותמונה, אך מנגד אנו עדים לתופעה בה השפע הזה גורם לנו להשקיע עוד יותר, כי לייצר תמונה שאנחנו ממש אוהבים זה לא מובן מאליו.

בוודאי גם אתם כבר צילמתם והדפסתם תמונות רבות בחיים, לכן אין לנו ספק שאתם מכירים את התחושה הזו שניגשים לצלם משהו ויודעים שיש פוטנציאל גבוה שזה ייצא ממש טוב, ממש כמו שאתם רוצים. ואכן, מעת לעת התמונה יוצאת בול כמו שדמיינתם, ואפילו מעבר. תמונה שכזו מן הראוי להדפיס על זכוכית.

להדפיס על זכוכית כדי לרגש

לא רק התמונות היפות ביותר, אלא גם המרגשות ביותר ראויות להיות מודפסות על זכוכית. כשאתם רוצים להנציח ואף להעצים את התחושה מאירוע חשוב, חתונה, רגע מרגש בטיול, רגע משפחתי מיוחד – כל אלו יקבלו נפח הרבה יותר גבוה כשהם מוצאים את עצמם על החומר האצילי.

כשצילום טוב במיוחד מודפס היטב, הזכוכית כחומר גלם פשוט תעצים האפקט שלו על העין, ותעורר במתבונן התרגשות גבוהה יותר מעצם לקיחת תשומת הלב שלו ליותר מרגע או שניים. השהות עם החוויה הוויזואלית, ממש כמו מול יצירות אומנות במוזיאונים, היא זו המאפשרת הפנמה ומפגש עם התוכן המצולם. כשאתם בוחרים הדפסה על זכוכית אתם בוחרים לעורר את האפקט הזה אצלכם בסלון.

 

הדפסה על זכוכית

צרו קשר עכשיו!