שילוב של מעקות זכוכית במשרדים

זכוכית היא חומר גלם שטוח ושקוף, כך שהיום המגמה באדריכלות הפנים, הינה לשלב אותו גם במוצרים בטיחותיים כגון מעקות. הזכוכית הינה מחוסמת ובטיחותית ואין סכנה של פציעה חלילה במידה והיא נשברת מה שלרוב נדיר, היות ומדובר על חומר גלם עבה במיוחד שמיועד למעקות. בגלל שהזכוכית היא ניטראלית, היא עשויה להשתלב עם כל סוגי הרהיטים, אם רהיטי הבית או ריהוט משרדי ולכן, אנו רואים יותר שילוב של מעקות זכוכית במשרדים.

משרדים מעוצבים, עושים שימוש במעקות הזכוכית, היות והם מקנים תחושה של יוקרה וחללים גדולים יותר. המחיר של מעקה הזכוכית, יהיה גבוה יותר בהשוואה למעקות אלומיניום, במיוחד אם מדובר בזכוכית מעוגלת, אשר התהליך של עיבוד הזכוכית לצורה זו הינו מורכב יותר. יש לציין, כי בחללים קטנים המראה שלהם עשויים להיות מהבחינה האופטית גדול יותר, הודות לשקיפות של מעקות הזכוכית.

שילוב של חומרי גלם נוספים במעקות זכוכית למשרד

ניתן לשלב חומרי גלם נוספים במעקות הזכוכית, אם לבית או למשרד כגון: עץ, נירוסטה או אלומיניום. שילוב זה, גורם למעקות להיראות מעוצבות יותר. קחו לדוגמא משרד שיש בו פרקטים מעץ, כאשר השילוב של מעקה הזכוכית יהיה בעץ, המראה יהיה מיוחד וחמים  יותר. ניתן לבחור מתוך הקטלוגים השונים של יצרניות מעקות הזכוכית, את הדוגמא שתתאים לעיצובו הכללי של המשרד. יש לציין, כי גם דלתות זכוכית ומחיצות, רואים בהרבה משרדים היום ולכן שילוב של מעקות זכוכית, יהיה המשך הרמוני ובעל מראה פתוח יותר.

כדאי לבדוק את העבודות של יצרניות מעקות הזכוכית, כך שתוכלו לראות אם חברות אלה, ביצעו מעקות אלה, גם למשרדים.  עיצובים של מעקות זכוכית, נחשבים כיוקרתיים ומרשימים במיוחד במשרדים בעלי אופי של עיצוב מודרני, כגון משרדי הי טק

השימוש הגובר של קבלנים ומעצבי פנים בזכוכית

ניתן לראות בנייני מגורים ובנייני משרדים, כאשר נעשה שימוש רב יותר בחומר גלם כגון הזכוכית. גם בעיצוב פנים, חומר גלם זה, תופס תאוצה רבה יותר. למרות שמעקות הזכוכית נראות כעיצוב "קר" יותר, ניתן לשלבם עם חומרי גלם שונים ולהקנות להם מראה קלאסי יותר. מי שמעצב משרד, כדאי כי יתייעץ עם מעצב פנים, אשר יתכנן היטב וישלב את מעקות הזכוכית בצורה האסתטית והמתאימה ביותר.

בגלל ריבוי יצרניות עבודות הזכוכית בארץ, כדאי כי תבצעו סקר שוק או תיכנסו לאתרי השוואות מחירים ותבדקו כמה עולה מ"ר של מעקות זכוכית, כך שעל פי המידות, תוכלו לחשב את ההוצאה ולתכנן בהתאם את התקציב המיועד למעקות  משרד שלכם.

צרו קשר עכשיו!