פינוי ירושות מדירות ירושה מוזנחות ועמוסות

ירשתם דירת מגורים מוזנחת וישנה? תכולת הירושה בשטח הדירה כוללת בתוכה עשרות פריטים שאינם נחוצים לכם? זה הזמן לדעת הכול על הליכי פינוי ירושות מדירות ירושה מוזנחות ועמוסות.

פינוי דירה

פינוי ירושות הינו שירות מקצועי המוצע לכם על ידי חברות לפינוי תכולות מדירה. שירות זה מותאם לצרכי הפינוי, סוג והיקף התכולה המיועדת לפינוי, וכמובן, לדרישותיו האישיות והספציפיות של מזמין השירות. השירות עצמו מתמקד בשני נושאים עיקריים, האחד, פינוי תכולה הירושה שאינה נחוצה לכם משטח הדירה והעברתה לאתרי פסולת ומחזור המיועדים לצורך כך, והשני, סידור וארגון מחדש של סביבת המגורים.

חלק מדירות הירושה בהן נדרש לבצע את עבודות הפינוי והארגון מחדש, הן דירות מוזנחות וישנות העמוסות בתכולת ירושה חסרת שימוש או ערך. צוותי פינוי מנוסים ומיומנים בביצוע עבודות פינוי ירושות, יאפשרו גם לכם ליהנות ממגוון רחב של יתרונות בדרך לפינוי וארגון מחדש של הדירה. יתרונות אלו כוללים בין היתר:

  • הליך מיון מקדים של תכולת הירושה- הליך זה נועד לצרכי קביעת החלטתם הסופית בנוגע לכל אחד מפריטי התכולה המיועדת לפינוי (כאשר את הפריטים אותם תחליטו לשמור ברשותכם ניתן לארוז בצורה מסודרת).
  • הליכי פינוי מהירים ובטיחותיים באמצעות מערכות ציוד לפינוי מהיר ובטוח
  • שירותי ניקיון וחיטוי של סביבת המגורים
  • שירותי סיוד קירות והעלמת נגעים משטח הקירות כגון: פטרת, עובש, סימני רטיבות וכדומה
  • שירותי הדברה בסביבת המגורים להרחקת מזיקים ומכרסמים ועוד.

מה עושים במקרים בהם תכולה הירושה הינה שימושית אך אינני מעוניין בה?

במידה ותכולת הירושה כוללת בתוכה מערכות ריהוט וחפצים שימושיים שאינכם מעוניינים בהם, תוכלו להעבירם באמצעות חברות הפינוי למוסדות וארגוני רווחה העסוקים בחלוקת פריטים וציוד למשפחות נזקקות.

כמה זמן לוקח לפנות דירת ירושה?

פינוי דירות ירושה, בדומה לכל הליך פינוי תכולה אחר, הינו הליך מקצועי האורך בין מספר שעות בודדות למספר ימים. משך הפינוי נקבע בין היתר בהתאם למורכבות הליך הפינוי, סוג והיקף התכולה המיועדת לפינוי, מיקומה של דירת הירושה ביחס למבנה או לרחוב וכדומה.

 

 

פינוי דירה

צרו קשר עכשיו!