בחירת חברת הובלות למשרדים

אתם מעוניינים לעבור משרד ואינכם יודעים איך עושים זאת או איזו חברת הובלות רצוי לשכור?

תהליך הובלת משרדים הוא לא הליך קל ופשוט, לכן הוא צריך להתבצע על ידי חברת הובלות מובילה  אשר מעסיקה צוות מקצועי ואמין. עקב העובדה שלא פעם המובילים נדרשים להעביר חפצים שבירים רצוי לערוך סקר בית ולוודא כי לא נחפזתם לפנות לחברה מפוקפקת שאינה זהירה ואחראית.  על מנת להבטיח את בטיחות ציוד משרדכם, כדאי לבחור בחברת הובלות אשר תשתמש בארגזים מרופדים היטב ובחומרי אריזה יעילים שבאפשרותם להגן על חפציכם ולשמור על איכותם לאורך כל התהליך.

הובלות משרדים מעידות על התחלה חדשה, לכן כאשר תכולת המשרד מגיעה ליעדה החדש מבלי שנגרם לה נזק או שאבד רכוש בדרך, הדבר מצביע על כך שניתן לפנות מיד לעבודה ולפתח את העסק בצורה נעימה מבלי להיתקל בבעיות העלולות להביא לעיכוב מיותר. ישנן חברות מעטות אשר מצליחות לבצע הובלה בסדר גודל של משרד, משום שזו נחשבת להובלה מסובכת. כידוע, כל אדם יכול להעמיס תכולה על טנדר ולהעבירה ממקום למקום, אך רק חברות מקצועיות המחזיקות בותק וניסיון שנרכשו לאורך שנים רבות מסוגלות לבצע העברה זהירה, מהירה ובטוחה של ציוד מבלי לפגוע באיכותו.

בנוסף, כאשר אתם שוכרים חברת הובלות לשם הובלת משרד חשוב לציין בפניה כי הם נדרשים להעביר ציוד רגיש כגון: מחשבים, מדפסות, ריהוט, ולהדגיש בפני המובילים שיש לנהוג ביתר זהירות בזמן ההובלה ובזמן פריקת הציוד. כמו כן, כדאי לקחת בחשבון את כל הגורמים העלולים להציב מכשולים בפני המובילים, כמו למשל עומס התנועה בעיר וצפיפות הרחובות. בכדי להקל על המובילים מומלץ לוודא כי ישנה חניה בקרבת מקום וגישה נוחה ומרווחת לרהיטים גדולים בכניסת הבניין, במעלית ובדלת הדירה עצמה.

מספר טיפים אשר יעזרו לביצוע הובלות משרדים בצורה יעילה:

  • טרם בחירת חברת ההובלות המתאימה רצוי להיעזר בהמלצות של מכרים או לבקש המלצות של לקוחות שעבדו עם החברה בעבר בכדי להבטיח את השקט הנפשי שלכם ולוודא כי החברה הנבחרת היא איכותית ומקצועית.
  • רצוי לבדוק כי החברה מספקת ביטוח הובלות מקיף במקרה שנגרם נזק לרכושכם או אובדן ציוד, הדבר יכול להעיד גם על אמינותה של החברה.
  • עליכם לברר כי לחברה יש ניסיון עם הובלות משרדים בכדי למנוע טעויות ובעיות, מכיוון שחוסר ניסיון עלול להביא להוצאות כספיות מיותרות.
  • מומלץ להיערך מראש ליום המעבר ולתכנן בקפידה את דרכי האריזה, אופן ההובלה בכלי הרכב המתאים ואת צורת הפריקה בדרך היעילה והבטיחותית ביותר.
  • במידה וישנם עובדים נוספים במשרד או לקוחות הזקוקים למענה, כדאי לעדכן אותם במעבר ובזמנים בהם המשרד לא יהיה פעיל, זאת בכדי למנוע מצבים לא נעימים.
  • לוחות זמנים בעת הובלות משרדים במרבית הפעמים הם תובעניים ביותר, לכן חשוב לבצע את התהליך במהירות תוך עמידה בזמנים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *